Wetteri Oyj:n yhtiöjärjestyksen muutos, nimenmuutos sekä yhtiön toimialan muuttaminen uutta päätoimialaa vastaavaksi on merkitty kaupparekisteriin

Pörssitiedote 14.2.2022 klo 13.00

Wetteri Oyj:n ylimääräisessä yhtiökokouksessa 9.12.2022 hyväksytty uusi yhtiöjärjestys sekä yhtiön nimenmuutos Soprano Oyj:stä Wetteri Oyj:ksi on merkitty tänään kaupparekisteriin. Samalla yhtiön toimiala on muutettu vastaamaan yhtiön päätoimialaa. Yhtiöjärjestys on esillä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sijoittajat.wetteri.fi

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Sanna Räsänen, viestintäjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 041 732 0537, sanna.rasanen@wetteri.fi

Wetteri Oyj – yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö
Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 25 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2021 oli noin 332 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää noin 600 henkilöä, joista yli 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri.fi