Wetteri Oyj:n uudet osakkeet merkitty kaupparekisteriin

Wetteri Oyj pörssitiedote 14.12.2022 klo 13.00

Wetteri Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

Wetteri Oyj:n (aiemmin Soprano Oyj) ylimääräinen yhtiökokous 9.12.2022 päätti Wetteri-Soprano-yritysjärjestelyn mukaisesta osakevaihtosopimuksen täytäntöönpanosta ja yhteensä 115 097 125 uuden osakkeen liikkeeseenlaskusta. Lisäksi hallitus päätti 9.12.2022 suunnata Arto Tenhuselle yhteensä 600 000 Soprano Oyj:n uutta osaketta, jolla Arto Tenhusen 200 000 euron vaihtovelkakirjalaina vaihdetaan Soprano Oyj:n uusiksi osakkeiksi.

Yhtiön osakepääoma ei muutu osakeannin johdosta. Rekisteröity osakepääoma on 96.000,00 euroa. Rekisteröimisen jälkeen yhtiöllä on yhteensä 134 600 870 kappaletta osakkeita ja ääniä. Uudet osakkeet tulevat julkisen kaupankäynnin kohteeksi yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa Nasdaq Helsinki Oy:n päämarkkinapaikalla arviolta 15.12.2022 alkaen.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Sanna Räsänen, viestintäjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 041 732 0537, sanna.rasanen@wetteri.fi