Wetteri Oyj:n uudet osakkeet merkitty kaupparekisteriin

Wetteri Oyj   Pörssitiedote   28.12.2023 klo 14.00

Wetteri Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

Wetteri Oyj:n (”Wetteri” tai ”Yhtiö”) hallitus laski aiemmin tiedotetusti liikkeeseen yhteensä 7 327 587 uutta osaketta suunnatulla maksullisella osakeannilla Yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen 8.5.2023 antaman valtuutuksen perusteella. Osakkeen merkintähinta oli 0,464 euroa osakkeelta. Merkintähinta oli Yhtiön osakkeen päätöskurssi 20.12.2023 kaupankäynnin päätyttyä Helsingin Pörssissä vähennettynä noin 10,1 prosentin alennuksella.

Osakeannin merkintöjen tapahduttua Wetterin osakkeiden lukumäärä nousee yhteensä 148 212 609 osakkeeseen aiemmasta 140 885 022 osakkeesta. Yhtiön osakepääoma ei muutu osakeannin johdosta. Rekisteröity osakepääoma on 96 000 euroa. Uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 28.12.2023 ja ne tulevat julkisen kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssissä arviolta 2.1.2024.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Wetteri Oyj – yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö

Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 40 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiö työllistää lähes 1000 henkilöä, joista n. 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri.fi