Wetteri Oyj:n tilinpäätöstiedote ja webcast 28.3.2023

Wetteri Oyj  Lehdistötiedote 20.3.2023 klo 12.00

Wetteri Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2022 tiistaina 28.3.2023. Tilinpäätöstiedote on luettavissa julkistamisen jälkeen yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sijoittajat.wetteri.fi.

Wetteri järjestää suoran webcast-lähetyksen tiistaina 28.3.2023 klo 15.00 alkaen. Webcastissa yhtiön toimitusjohtaja Aarne Simula sekä talousjohtaja Panu Kauppinen esittelevät yhtiön tuloksen ja avaavat Wetterin strategiaa sekä autoalan näkymiä. Webcastia voi seurata osoitteessa: https://wetteri.videosync.fi/q4-2022/register

Webcastin tallenne sekä esitysmateriaali ovat nähtävillä yhtiön sijoittajasivustolla tilaisuuden jälkeen.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Sanna Räsänen, viestintäjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 041 732 0537, sanna.rasanen@wetteri.fi