Wetteri Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle 2023

Wetteri Oyj   Pörssitiedote  14.4.2023 klo 9.50

Wetteri Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunta on toimittanut ehdotuksensa varsinaiselle yhtiökokoukselle.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta ehdottaa yhtiökokoukselle, että hallitukseen valitaan uudelleen Markku Kankaala, Martti Haapala, Mikael Malmsten, Satu Mehtälä, Hannu Pärssinen ja Aarne Simula. Hallitus on aloittanut työssään 9.12.2022.

Lisäksi nimitystoimikunta ehdottaa, että hallituksen puheenjohtajalle maksetaan palkkiona 5500 euroa kuukaudessa ja hallituksen jäsenelle 3000 euroa kuukaudessa. Valiokuntien jäsenyydestä ehdotetaan maksettavan kokouskohtaista palkkiota, 500 euroa valiokunnan puheenjohtajalle ja 300 euroa valiokunnan jäsenelle.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Panu Kauppinen, talousjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 044 236 3740, panu.kauppinen@wetteri.fi