Sopranon taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous 2022

Soprano Oyj pörssitiedote 17.12.2021 klo 17.15

Sopranon taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous 2022

Soprano Oyj julkaisee vuonna 2022 seuraavat taloustiedotteet:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2021 ja puolivuosikatsaus heinä-joulukuulta 2021 julkaistaan perjantaina 11.3.2022 klo 9.00
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2022 julkaistaan perjantaina 26.8.2022 klo 9.00
  • Vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys julkaistaan torstaina 14.4.2022

Sopranon taloudelliset raportit ovat saatavilla suomeksi yhtiön verkkosivuilla www.soprano.fi kohdassa sijoittajille.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Helsingissä maanantaina 23.5.2022 klo 14.

Toimitusjohtaja Pauliina Lautanen-Nissi, 050 3516 277, pauliina.lautanen-nissi@soprano.fi
Talousjohtaja Panu Kauppinen, 044 236 3740, panu.kauppinen@soprano.fi

Soprano Group – Elinikäistä oppimista ammattilaisille

Soprano Group on kasvuhakuinen koulutusyhtiö, joka keskittyy ammattilaisten elinikäiseen oppimiseen. Oppiminen tapahtuu yhä monipuolisemmin, digitaaliset etäkurssit ja itseopiskeltavat verkkokurssit ovat vakiinnuttaneet paikkaansa perinteisen läsnäkoulutuksen rinnalle. Soprano Group tarjoaa asiakkaiden hyödyksi parhaat koulutussisällöt, menetelmät ja teknologiat.

Parhaan asiakaskokemuksen takaavat kokeneet tekijät Informator Tieturi Groupissa, Management Institute of Finland MIFissä ja MIF Academyssä. Palvelemme seitsemässä kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä, verkoston kautta kymmenissä maissa sekä virtuaalisesti ympäri maailman. Konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 11,8 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 90 henkeä. Sopranon osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.soprano.fi, www.mif.fi , www.tieturi.fi, www.informator.se