Sopranon taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous 2020

Soprano Oyj pörssitiedote 20.11.2019 klo 18.45

Sopranon taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous 2020

Soprano Oyj julkaisee vuonna 2020 seuraavat taloustiedotteet:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019 ja puolivuosikatsaus heinä-joulukuulta 2019 julkaistaan perjantaina 6.3.2020 klo 9.00
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020 julkaistaan torstaina 27.8.2020 klo 9.00
  • Vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019 sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistaan perjantaina 3.4.2020

Sopranon taloudelliset raportit ovat saatavilla suomeksi yhtiön verkkosivuilla www.soprano.fi kohdassa sijoittajille.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Helsingissä maanantaina 27.4.2020 klo 14.

Soprano Oyj,
Toimitusjohtaja Arto Tenhunen, +358 400 413 314, arto.tenhunen@soprano.fi,
Talousjohtaja Panu Kauppinen, +358 44 236 3740, panu.kauppinen@soprano.fi

Soprano Group – Lifelong Learning for Working Professionals
Soprano Group on Pohjoismaiden johtava yksityinen koulutusorganisaatio. Vuonna 2018 koulutuksiimme osallistui 25905 henkilöä 2250 organisaatiosta. Soprano Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle.

Kuuden businesskoulumme 1500 koulutusohjelmaa ovat erikoistuneet informaatioteknologiaan, johtamiseen, viestintään ja kansainväliseen kauppaan. Tarjoamme diplomit, sertifikaatit ja ammattitutkinnot perinteisesti luokkahuonekoulutuksena, verkon yli remote-koulutuksena ja tekoälyavusteisena online-koulutuksena. Uuden teknologian avulla teoreettiset opinnot, käytännön projektit, testit ja keskustelut kollegoiden ja kouluttajien välillä voidaan tehdä yhä useammin kokonaan verkossa. Tavoittelemme monistettavaa ja hyvin skaalautuvaa kansainvälistä koulutusliiketoimintaa.

Sopranon omat asiantuntijat palvelevat koulutuskeskuksissa kolmessa maassa ja seitsemässä kaupungissa, Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Tukholmassa, Göteborgissa ja Pietarissa, verkoston kautta kymmenissä maissa sekä virtuaalisesti ympäri maailman. Sopranolle sekä sen businesskouluille Tieturille ja Management Institute Finlandille on myönnetty oikeus käyttää Avainlippu-merkkiä.

Soprano Group | MIF | Infor | Johtamistaidon Opisto | Fintra | Informator | Tieturi | www.soprano.fi

Lisätietoja yrityksestämme ja palveluistamme:
Soprano Oyj
www.soprano.fi