Sopranon liiketulos vuonna 2010 heikkenee 0,1 miljoonaa ennakoidusta

Soprano Oyj pörssitiedote 17.12.2010 klo 12.30

Sopranon liiketulos vuonna 2010 heikkenee 0,1 miljoonaa ennakoidusta

Sopranon uuden toiminnanohjausjärjestelmän avulla on havaittu aikataulu- ja kannattavuusongelmia eräissä Soprano Brain Alliance Oy:n verkkopalveluprojekteissa. Tämän johdosta tytäryhtiön tulos jää noin 0,1 miljoonaa euroa pienemmäksi. Hallitus ennakoi, että Soprano-konsernin liikevaihto on noin 4,1 miljoonaa euroa ja liiketulos on noin 0,0 miljoonaa euroa vuonna 2010.

Aiemmassa ennusteessaan Soprano Oyj:n hallitus ennakoi, että liikevaihto vuonna 2010 tulee olemaan noin 4,1 miljoonaa euroa ja liiketulos noin 0,1 miljoonaa euroa.

arto.tenhunen@soprano.eu

Etusivu

Verkkoliiketoiminnan asiantuntijayritys Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinoinnin ja viestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.