Soprano Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

Soprano Oyj pörssitiedote 21.6.2011 klo 10.00

Soprano Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

Soprano Oyj:n 17.5.2011 päivätyn hallituksen päätöksen mukaisessa osakeannissa merkityt yhteensä 93.750 osaketta on tänään rekisteröity kaupparekisteriin. Osakeanti liittyy Brain Alliancen aikaisemman osakevaihtosopimuksen lisäkauppahintaan.

Rekisteröimisen jälkeen yhtiöllä on yhteensä 11.608.750 kappaletta osakkeita. Yhtiön osakepääoma ei muuttunut osakeannin johdosta. Rekisteröity osakepääoma on 96.000,00 euroa.

Uudet osakkeet tulevat julkisen kaupankäynnin kohteeksi yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa Nasdaq OMX Helsingin Oy:n Prelistalla 22.6.2011 alkaen.

Soprano Oyj,
arto.tenhunen@soprano.fi

Verkkoviestintäyhtiö Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinoinnin ja viestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.