Soprano Oyj voitti sosiaali- ja terveysministeriön kilpailutuksen
SOPRANO OYJ PÖRSSITIEDOTE
Soprano Oyj voitti sosiaali- ja terveysministeriön kilpailutuksen
Soprano Oyj on voittanut sosiaali- ja terveysministeriön järjestämän
viestintätoimistokilpailutuksen. Vuoden mittaisen Isät perhevapaalle
-viestintäkampanjan tavoitteena on lisätä isien osallistumista lastensa arkeen
ja samalla sukupuolten välistä tasa-arvoa ja yhtäläisiä mahdollisuuksia
työmarkkinoilla. ESR-rahoitteinen hanke on ministeriön historian suurin
yksittäinen viestintäkampanja, sen rahallinen arvo on noin 0,7 miljoonaa euroa.
Perhevapaata koskeva lainsäädäntö uudistui vuoden alusta kannustavammaksi ja
joustavammaksi, ja tieto halutaan saattaa pienten lasten vanhempien
tietoisuuteen. Myös muita perhevapaita koskevia asioita halutaan selventää
kampanjan avulla. Sosiaali- ja terveysministeriö sopi perhevapaauudistuksen
yhteydessä työmarkkinajärjestöjen kanssa kampanjan toteuttamisesta.
Kilpailutukseen osallistui 11 mainos- ja viestintätoimistoa, mm. Euro RSCG Oy,
Mainoskenttä Oy, Mainostoimisto Family Inc. Network Oy, McCann Helsinki Oy,
Sek&Grey Oy, Spokesman Oy ja Tequila/PHS Oy.
"Sosiaali- ja terveysministeriön Isät perhevapaalle -hanke on poikkeuksellisen
suuri yksittäinen toimeksianto ja toistaiseksi tämän vuoden suurin
viestintätoimistojen välinen kilpailu. Sopranon voitolla on luonnollisesti
positiivinen vaikutus yhtiön tuloskehitykseen ja ministeriö on erinomainen
asiakasreferenssi", tiivistää Soprano Oyj:n toimitusjohtaja Arto Tenhunen.
Lisätietoja:
Soprano Oyj, Miia Eloranta, johtava konsultti,
puh: 020 744 5019, miia.eloranta@soprano.eu