Soprano aloittaa omien osakkeiden hankinnan

Soprano Oyj Pörssitiedote 18.8.2011 klo 09.00

Soprano aloittaa omien osakkeiden hankinnan

Soprano Oyj:n hallitus on kokouksessaan 17.8.2011 päättänyt hankkia yhteensä enintään 100.000 kappaletta yhtiön omia osakkeita varsinaiselta yhtiökokoukselta 5.5.2011 saamansa valtuutuksen perusteella. Hankinta vastaa enintään noin 0,9 prosenttia yhtiön nykyisistä osakkeista.

Osakkeita hankitaan muutoin kuin osakkeenomistajien omistusten suhteessa osana Nasdaq OMX Helsingin pörssin järjestämää julkista kaupankäyntiä. Hankittavista osakkeista maksettava vastike perustuu markkinahintaan. Osakkeiden hankinta alkaa aikaisintaan 26.8.2011 ja päättyy viimeistään 4.5.2012.

Yhtiökokouksen valtuutuksen perusteella osakkeita voidaan hankkia yhdessä tai useammassa erässä yhteensä enintään 400.000 osaketta, joka vastaa noin 3,4 prosenttia yhtiön nykyisistä osakkeista. Valtuutus on voimassa yhden vuoden ajan yhtiökokouksen päätöksestä lukien. Soprano Oyj:llä on tällä hetkellä hallussaan 3 315 omaa osaketta.

Soprano Oyj,
arto.tenhunen@soprano.fi

Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu verkkopalveluihin ja -ohjelmistoihin sekä viestintäratkaisuihin erikoistunut julkinen yhtiö. Soprano toteuttaa asiakaskohtaisesti räätälöityjä operatiivisia järjestelmiä, tilausjärjestelmiä ja verkkokaupparatkaisuja, verkko-ohjelmistoja sekä myynnin ja markkinoinnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.