Sisäpiiritieto: Wetteri ostaa E. Hartikaisen autoliiketoiminnan – täsmennys täytäntöönpanon aikatauluun

Wetteri  Sisäpiiritieto 1.2.2023 klo 9.00

Wetteri Oyj tiedotti 19.12.2022 ostavansa E. Hartikaisen autoliiketoiminnan. Kaupan kohteena on Autotalo Hartikainen, ostajana Wetteri Oyj:n tytäryhtiö Wetteri Auto Oy. Yrityskaupan tavoiteaikatauluksi ilmoitettiin kaupan täytäntöönpanon toteuttaminen 15.2.2023 mennessä. Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) käsittelyaikataulusta johtuen kaupan täytäntöönpano siirtyy alkuperäisestä arviosta siten, että täytäntöönpanon arvioidaan tapahtuvan 28.2.2023 mennessä. Kauppa on ehdollinen ainoastaan Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksynnälle.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Markku Kankaala, hallituksen puheenjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 040 068 5719, markku@kankaala.fi