Muutos johtoryhmässä

Soprano Oyj pörssitiedote 3.9.2015 klo 16.00

Talousjohtaja Panu Kauppinen lopettaa  yhtiön palveluksessa siirtyäkseen yrittäjäksi. Hän on yhtiön käytettävissä uuden talousjohtajan perehdyttämiseen sekä ulkoisen laskennan konsultointiin liittyvissä tehtävissä syksyllä 2015.

Toimitusjohtaja Arto Tenhunen toimii oman toimensa ohella talousosaston esimiehenä uuden talousjohtajan nimittämiseen saakka.

Soprano Oyj konsernin johtoryhmään kuuluvat 4.9.2015 alkaen toimitusjohtaja Arto Tenhunen sekä Fintran johtaja Kaisa Vikkula ja MIFin johtaja Timo Helosuo.

Soprano Oyj, Arto Tenhunen: ”Haluan lämpimästi kiittää Panua hänen kahdeksanvuotisesta työrupeamastaan Sopranossa. Toivotamme hänelle onnea ja menestystä tulevaisuuden haasteisiin.”

Lisätietoja: Soprano Oyj,
arto.tenhunen(at)soprano.fi

Soprano on Pohjoismaiden suurin talouselämän ja julkishallinnon kouluttaja ja Suomen johtava kansainvälistymiskonsultti.

Management Institute of Finland – MIF on Sopranon koulutusyhtiö. Tunnetut Tieturi, Informator, Aspectum, Infor, Fintra, Johtamistaidon Opisto JTO sekä kansainväliset yliopistokumppanit Ashridge, Berkeley ja IMD ovat osa tätä kokonaisuutta. Finnish Trade Organisation – FINTRA on Sopranon kansainvälistymiskonsultti. Soprano tarjoaa yhdestä paikasta johtamisen, viestinnän, tietoteknologian ja kansainvälistymisen koulutuksen sekä vientikonsultoinnin. Sopranon asiantuntijat palvelevat Helsingissä, Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Vaasassa, Oulussa, Tukholmassa, Göteborgissa, Malmössä, Tallinnassa ja Pietarissa, verkoston kautta 56 maassa sekä virtuaalisesti ympäri maailman. Soprano Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä, osakkeen tunnus on SOPRA.