Muutoksia Sopranon johtoryhmässä

Soprano Oyj:n toimitusjohtaja KTT Kaisa Vikkula on nimitetty myös konserniin kuuluvan koulutusyhtiön Management Institute of Finland MIF Oy:n toimitusjohtajaksi ja rehtoriksi. Aikaisempi toimitusjohtaja Timo Helosuo jatkaa kevääseen saakka konsernin palveluksessa hallituksen erityistehtävissä.

– Kiitämme Timo Helosuota nykyisen MIF:n rakentamisesta. Yhtiö on Suomen johtava työelämän kouluttaja. Liiketoiminta-alueita painottava strategiamuutos on luonteva vaihe vaihtaa yhtiön vetäjää, sanoo Sopranon hallituksen puheenjohtaja Arto Tenhunen.

Samassa yhteydessä Soprano-konsernin johtoryhmä lopettaa toimintansa. Uuden laajennetun johtoryhmän muodostavat liiketoiminta-alueiden johtajat, Suomen teknologiakoulutuksesta vastaava Veli-Matti Heiskanen (Tieturi), Ruotsin teknologiakoulutuksesta vastaava Emil Robertsson (Informator), tutkinnoista vastaava Timo Huuskonen (MIF), viestintäkoulutuksesta vastaava Hani Olsson (Infor), kansainvälistymiskoulutuksesta ja -konsultoinnista vastaava Jarkko Pajusalo (Fintra), johtamiskoulutuksesta vastaava Tauno Taajamaa (Johtamistaidon Opisto) ja kehityshankkeista vastaava Salla Lamberg. Laajennetun johtoryhmän puheenjohtajana toimii konsernin toimitusjohtaja Kaisa Vikkula.

Arto Tenhunen, arto.tenhunen(a)soprano.fi
, 0400 413 314