Muutoksia Soprano johtoryhmässä

Soprano-konsernin johtoryhmään on 21.4.2016 alkaen on nimitetty puheenjohtajaksi Arto Tenhunen ja jäseniksi toimitusjohtaja Kaisa Vikkula ja talousjohtaja Jukka Virtamo.

Liiketoimintojen johtoryhmän puheenjohtajana toimii konsernin toimitusjohtaja Kaisa Vikkula ja sen jäseninä  liiketoiminta-alueiden johtajat, Suomen teknologiakoulutuksesta vastaava Veli-Matti Heiskanen (Tieturi), Ruotsin teknologiakoulutuksesta vastaava Emil Robertsson (Informator), tutkinnoista vastaava Timo Huuskonen (MIF), viestintäkoulutuksesta vastaava Hani Olsson (Infor), kansainvälistymiskoulutuksesta ja -konsultoinnista vastaava Jarkko Pajusalo (Fintra), johtamiskoulutuksesta vastaava Tauno Taajamaa (Johtamistaidon Opisto) ja kehityshankkeista vastaava Salla Lamberg.

Hallituksen puheenjohtaja Arto Tenhunen, arto.tenhunen@soprano.fi, 0400 413 314
Toimitusjohtaja Kaisa Vikkula, kaisa.vikkula@soprano.fi, 040 548 3554

Soprano Oyj on palveluliiketoiminnan kehitysyhtiö. Strategiansa mukaisesti konserni keskittyy nyt koulutus- ja konsultointitoimialojen rakennemuutoksen toteutukseen. Soprano on Pohjoismaiden suurin yritysten ja organisaatioiden kouluttaja ja Suomen johtava kansainvälistymiskonsultti. Konsernin tavoitteena on olla asiakkaalle halutuin kumppani osaamisen kehittämisessä ja kansainvälisessä kasvussa. Tarjoamme asiakkaalle parhaan kurssitarjonnan, halutuimmat opettajat ja valmentajat sekä asiakastarpeita vastaavat nykyaikaiset koulutusmetodit ja oppimisympäristöt. Digimurros ja palveluistaminen ovat megatrendejä jotka aiheuttavat muutostarpeen ja kysynnän, johon Sopranolla on ratkaisut.

Sopranon asiantuntijat palvelevat Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Tukholmassa, Göteborgissa, Malmössä, Tallinnassa ja Pietarissa, verkoston kautta kymmenissä maissa ja virtuaalisesti ympäri maailman.

Soprano Group  Tieturi | Johtamistaidon Opisto | Infor | Aspectum | MIF | Fintra | Informator