Muutoksia organisaatiossa

Soprano Oyj pörssitiedote 4.1.2011 klo 14.20

Muutoksia organisaatiossa

Soprano Oyj muuttaa konsernirakennetta ja miehitystä tammikuusta alkaen seuraavasti:

Soprano Viestintäpalvelut erotetaan omaksi yhtiökseen Soprano Roi Oy -nimellä ja sen toimitusjohtajaksi nimitetään Soprano Oyj:n varatoimitusjohtaja Riitta Auvinen. Soprano Verkkopalveluista vastaa Soprano Brain Alliance Oy ja sen vt-toimitusjohtajaksi on nimitetty yhtiön tuotantopäällikkö Jesse Peurala. Aikaisempi toimitusjohtaja Jukka Hassinen jatkaa konsernin johtoryhmän jäsenenä ja merkittävänä omistajana. Soprano Verkkokaupparatkaisuista vastaa Soprano Ohjelmistot Oy ja sen toimitusjohtajana jatkaa Tapio Valli. Konsernin johtoryhmä jatkaa entisessä kokoonpanossaan.

Soprano Oyj,

arto.tenhunen@soprano.eu

Verkkoliiketoiminnan asiantuntijayritys Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinoinnin ja viestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.