Soprano julkistaa uuden sukupolven verkko-ohjelmiston tänään klo 9.30

Soprano Oyj pörssitiedote 19.1.2011 klo 08.30

Soprano julkistaa uuden sukupolven verkko-ohjelmiston tänään klo 9.30

Sopranon kehittämä uusi ohjelmistoinnovaatio valjastaa sähköiset markkinapaikat verkkokauppiaiden jakelukanaviksi. Kauppias voi siirtää tuotteensa myyntiin Suomessa ensimmäisenä Huuto.netiin ja Keltaiseen Pörssiin, joissa käy ostoaikeissa yli puoli miljoonaa asiakasta viikossa. Sanoma Digitalin kanssa tehdyn sopimuksen mukaan onnistuneista kaupoista veloitetaan kauppiaalta 2,9% provisio, joka jaetaan Sanoman ja Sopranon kesken. Uudelle Brain.fi-ohjelmistolle on myönnetty EU:n laajuinen mallisuoja.

Julkistustilaisuuteen Vanhalle Ylioppilastalolle tänään on ilmoittautunut yli 200 yritysten ja median edustajaa.

Toimitusjohtaja Arto Tenhunen: ”Brain.fi tuo verkkokauppaan täysin uuden ajattelumallin. Kauppias vain yksinkertaisesti siirtää tuotteensa tarjolle sinne missä asiakkaat jo luonnostaan ostoaikeissa ovat. Olemme luoneet työkalun, jolla yrittäjä voi myydä tuotteitaan ammattimaisesti Suomen ja maailman suurimmilla toreilla. Tänään se on mahdollista Suomessa, huomenna missä tahansa maailmassa. Tätä tai vastaavia ohjelmistoja voivat tulevaisuudessa käyttää kauppiaat ympäri maailman ja siirtää tuotteensa myyntiin mihin tahansa kansainväliseen kauppapaikkaan.”

Kokonaan uuden ohjelmistotuotteen mahdollisuuksia Suomessa ja kansainvälisillä markkinoilla on mahdotonta ennustaa. Onnistuessaan uudella tuotteella on merkittävä positiivinen vaikutus yhtiön liikevaihtoon ja kannattavuuteen.

 

Soprano Oyj

Lisätietoja:                                                                   

Soprano Oyj                                                                

Toimitusjohtaja Arto Tenhunen

0400 413314                                                  

arto.tenhunen@soprano.eu

Etusivu

 

Verkkoliiketoiminnan asiantuntijayritys Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinoinnin ja viestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.