Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Soprano Oyj pörssitiedote 27.6.2017

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Soprano Oyj on 26.6.2017 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Allocation Point Oy Holding and Financing –nimisen yhtiön omistus Soprano Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta on alittanut 5 prosenttia 26.5.2017.

Allocation Point Oy Holding and Financing –nimisen yhtiön omistus ilmoituksen jälkeen:

SOPRA,Isin: FI0009012793 Osakkeiden kappalemäärä % osakkeista ja äänistä Soprano Oyj:n osakkeiden ja äänten yhteismäärä

Osuus liputusrajan
saavuttamisen tai 876 445 4,87 % 17 997 855
rikkoutumisen jälkeen
Edellisessä liputus-
ilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)   6,92 %

Soprano Oyj:n osakepääoma koostuu 17 997 855 osakkeesta ja äänestä. Yhtiöllä on yksi osakesarja, ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Talousjohtaja Panu Kauppinen, panu.kauppinen@soprano.fi, +358 44 236 3740, www.soprano.fi

Soprano on kehitysyhtiö, jonka emoyhtiö Soprano Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle pörssilistalle. Soprano konserni koostuu 1.1.2017 alkaen kahdesta täysin omistetusta liiketoimintasegmentistä: pohjoismainen ICT-koulutukseen erikoistunut Informator Tieturi Group ja suomalainen johtamis- ja esimieskoulutukseen erikoistunut Management Institute of Finland MIF. Kolmantena raportoidaan Soprano Oyj ja sen osakkuusyhtiöt Ambientia E-commerce Oy konserni ja Brain Alliance Oy.

Koulutustoimialalla Sopranosta on kasvanut Pohjoismaiden johtava yksityinen yritysten ja organisaatioiden kouluttaja. Juuri nyt koulutus digitalisoituu, siirtyy pilveen ja toimialajärjestelyt ovat alkaneet. Tavoitteemme on olla asiakkaalle halutuin kumppani osaamisen kehittämisessä sekä tarjota asiakkaalle paras kurssitarjonta, halutuimmat valmentajat sekä uusimmat oppimisympäristöt.

Kehitysyhtiö Soprano Oyj hakee uusia sijoituskohteita palveluliiketoiminnasta toimialoilta, joissa näemme rakennemuutoksen ja konsolidaation mahdollisuuksia. Erityisesti olemme kiinnostuneet yhtiöistä, joissa uusilla digitaalisilla palveluilla voidaan luoda merkittävää lisäarvoa.

Asiantuntijamme palvelevat Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Tukholmassa, Göteborgissa, Malmössä ja Pietarissa, verkoston kautta kymmenissä maissa ja virtuaalisesti ympäri maailman.

Soprano Group | MIF | Infor | Johtamistaidon Opisto | Informator | Tieturi | www.soprano.fi

Lisätietoja yrityksestämme ja palveluistamme:

www.soprano.fi

Management Institute of Finland MIF